Részletek
Model jadralne ladje St. Pavel
Informacije o izdelku:
VELIKOST: 48 × 18 × 45 cm visoko
MODEL: Akacija - druga tropska drevesa
DODATKI: Estetska tablica z imenom in lesena podlaga sta priložena škatli za ladjo. Zaradi podlage je mogoče škatlo enostavno postaviti na pohištvo.
EMBALIRANJE: Model jadralne ladje St. Pavel je sestavljen in dostavljen v varnem lesenem zaščitnem okvirju in zaboju.
Originalna ladja ima naslednje lastnosti:
Dolžina: 54,80 m
Širina: 15,24 m
Največja globina: 6,24 m
Višina glavnega jambora od kobilice: 55 m
Število posadke na krovu: približno 800, od tega 153 mornarjev
Nosilnost: 1500 ton
Dolžina jamborja: 21 km
Največja hitrost: 9,9 vozlov
Oborožitev: 82 topov
Državljanstvo: rusko
Prvi spust na vodo: 1794
Zgodovina prvotne ladje
Ladja je bila zgrajena leta 1794 kot bojna ladja v Nikolajevu v Ukrajini, s strani ladjedelcev I. Afanasieva in I. Sokolova za Rusko cesarsko mornarico.
Ladja je bila poimenovana SVYATOY PAVEL (sveti Pavel).
Zlata statua apostola Pavla je krasila krmo, dvoglavi orel krmni del, državni grb v reliefu pa je bil nad zadnjimi okni zgornje galerije.
Krma ladje ni imela zgornjega jadra, temveč le jadra med krmnim jamborjem in jamborjem. Tudi med jambori je ladja imela jadra.
Ladja je bila poveljniška ladja Črnomorske flote, poveljnik Fedor F. Usakov 1744-1817.
Ko sta Rusija in Turčija leta 1798 postali zaveznici zaradi okupacije Malte s strani francoske flote in začetka Napoleonove egiptovske kampanje, je ruska Črnomorska flota smela prečkati Bospor proti Sredozemlju.
Leta 1798 je namestnik admiral Usakov na poveljniški ladji SVYATOY PAVEL s delom Črnomorske flote prečkal Bospor in se pridružil pomorskim silam turškega admiral Kadyr Beya, skupna flota pa je krenila proti tedaj francosko zasedenim Jonskim otokom.
Skupna flota je obsegala 10 ladij, vključno s štirimi turškimi ladjami. 9 fregat, vključno s štirimi turškimi in tremi ruskimi, ter 8 manjših turških vojaških ladij.
Kmalu zatem so se Usakovu pridružili dve ruski Črnomorski ladji in tri ladje Baltske flote ter ena fregata.
Med decembrom in novembrom so enote Usakove flote osvojile francoske utrdbe na otokih Cerigo, Zante, Kefalonija in Saint Mauro, pomembna utrdba Korfu pa je bila blokirana s strani flote.
Usakov je pristal na Korfu in napadel otok Vido. Zjutraj 18. februarja 1799 je sedem bojnih ladij in deset fregat po signalu njegove poveljniške ladje SVYATOY PAVEL začelo bombardiranje utrdb in topniških položajev na obali otoka. Topniški položaji so bili utišani, 2000 napadalcev je zasedlo otok in zajelo 422 francoskih vojakov.
Ranljiva francoska vojaška ladja LEANDER s 54 topovi se je umaknila na utrdbe Korfu in branila topniške položaje mesta.
Ko so rusko-turške enote zavzele prve utrdbe Korfu, je situacija za francoskega poveljnika postala brezupna in mesto je bilo zavzeto.
Zajeli so 636 topov in minometov, vključno z LEANDER, fregato LA BRUIN in 14 manjšimi ladjami. Zajeli so 2931 francoskih vojakov. Po tej zmagi je bil Usakov povišan v general-lieutenant.
Po zmagi je bila flota uporabljena za napade na francoske oskrbovalne poti in podporo zavezniškim silam v Italiji, kjer so osvojili mesta Brindisi, Mola in Bari ter blokirali Ancono.
3. junija 1799 so ruske enote skupaj z neapeljskimi enotami osvobodile Neapelj. Septembra je Usakov zapustil Italijo in se odpravil proti Malti, da bi podprl britansko mornarico pri ponovni osvojitvi otoka, ki je bil še vedno v rokah francoskih enot, vendar so Britanci, zaskrbljeni zaradi hitre rasti ruskih sil v Sredozemlju, zavrnili pomoč ruski mornarici. Generalmajor Nelson, poveljnik britanske flote pred Malto, je še naprej poskušal prepričati generalmajorja Usakova in ruske sile, naj se odpravijo v Egipt. Končno sta se Nelson in Usakov dogovorila, da bodo majhno rusko floto pod poveljstvom namestnika admiral Viktorja Kartsova poslali v Egipt.
Usakov je imel višji čin kot Nelson, in med napadom na Malto je moral Nelson upoštevati ukaze ruskega oficirskega zbora. Napad na Malto ni bil izveden, konec leta 1799 pa je bil namestnik admiral Usakov naročen, naj se s svojo floto vrne v Črno morje.
O usodi SVYATOY PAVEL in o tem, ali je bila po letu 1799 še kdaj uporabljena, ni ohranjenih pisnih informacij.
Bojna ladja St. Pavel je bila upokojena leta 1810.
Izdelava modela jadralne ladje St. Pavel:
48 cm velik model jadralne ladje St. Pavel je premium izdaja, ki odraža umetnost in natančnost izdelave ladijskih modelov. Ta kos temelji na načrtih originalne St. Pavel, ene najpomembnejših ladij ruske mornarice v poznem 18. stoletju. Spodaj je podroben opis izdelave tega edinstvenega modela, ki je sestavljen iz različnih tropskih vrst lesa in pri katerem je vsak detajl ročno izdelan.
Izbira in obdelava materialov
Za model jadralne ladje St. Pavel se uporabljajo različne tropske vrste lesa, kot so tikovina, mahagonij in palisander. Ti lesovi ne zagotavljajo le vzdržljivosti in trdnosti modela, temveč prispevajo tudi k estetskemu videzu modela s svojimi bogatimi barvami in edinstvenimi strukturami.
Po izbiri lesa obrtniki natančno izrežejo, oblikujejo in polirajo lesene dele, tako da ustrezajo dimenzijam in obliki originalne ladje. Ta postopek zahteva visoko stopnjo spretnosti in natančnosti, da je vsak detajl modela popoln.
Priprava trupa in glavnih strukturnih elementov
Konstrukcija trupa je eden najpomembnejših delov modela jadralne ladje St. Pavel. Tukaj obrtniki izrezljajo lesene dele v natančno obliko trupa in zagotovijo, da vsaka krivina in linija odraža videz originalne ladje. Poleg trupa so z enako skrbnostjo obdelani tudi jambori, jadra in strukture palube.
Detajli in dekorativni elementi
Okrasitev modela jadralne ladje St. Pavel je vrhunec umetnosti izdelave ladijskih modelov: pozlačena statua apostola Pavla na krmi, dvoglavi orel na krmi in reliefni državni grb so bili ročno izdelani, da bi tudi najfinejše detajle prikazali popolno. Posebno pozornost so proizvajalci modela namenili tudi oknom, ki krasijo krmo in zgornjo galerijo.
Sestavljanje in dokončanje modela jadralne ladje St. Pavel
Po izdelavi glavnih strukturnih elementov in dekorativnih delov proizvajalci začnejo s sestavljanjem modela. Pri tem postopku so trup, jambori, jadra in oprema palube natančno sestavljeni. Med izdelavo modela jadralne ladje St. Pavel obrtniki nenehno preverjajo detajle, da zagotovijo, da je končni izdelek v vseh pogledih skladen z originalom.
Lastnosti dokončanega modela ladje
Dokončan model jadralne ladje St. Pavel je osupljiv prizor. Bogastvo tropskih vrst lesa, kombinacija ročno izdelanih detajlov in zgodovinska zvestoba naredijo to ladjo edinstveno. Ni le dragocena za ljubitelje modelnih ladij, temveč za vsakogar, ki ceni obrtništvo in zgodovino.
Priporočamo model jadralne ladje St. Pavel:
Za ljubitelje ladij.
Za ljubitelje zgodovine in mornarice: Za vse, ki jih zanima zgodovina, zlasti pomorska zgodovina, je lahko model St. Pavel dragocen in poučen kos, saj je originalna ladja igrala pomembno vlogo v zgodovini pomorstva.
Kot dekoracija: S svojim elegantnim in podrobnim videzom je model idealen dekorativni element za stanovanja, pisarne ali celo poslovne prostore, ki bogatijo vzdušje in slog prostora.
Za zbiratelje: Za zbiratelje umetnosti in edinstvenih predmetov je ta model lahko dragocen in poseben kos, ki izstopa v njihovi zbirki zaradi visoke kakovosti obrtništva.
Za poslovne partnerje: Ladja je simbolično darilo za cenjenega partnerja, način, da se pove, da smo vsi v istem čolnu z istim ciljem.
Za očete in stare starše: Izpolnite otroške sanje starejše generacije s tem dokončanim modelom jadralne ladje St. Pavel. Zabava je zagotovljena za dolgo časa!
Vzdrževanje modela jadralne ladje St. Pavel:
Veliko ljudi sprašuje, kako zaščititi kupljen model pred umazanijo in prahom. Če mnogi sprašujejo, kako popraviti svoj model, ponujamo več rešitev:
Vitrini, ki model ne le ščitita, ampak sta tudi estetsko privlačni.
Uporaba pištole za prah je koristna za ohranjanje čistoče modela ladje, saj nežno, a učinkovito odstrani prah s težko dostopnih mest in finih detajlov, ne da bi poškodovala model.